پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۴۵۷
دوشنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از امروز تا پایان هفته جاری با وزش بادهای جنوبی رطوبت و شرجی هوا در این استان تشدید می‌شود.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: بنابراین در این مدت غبارمحلی، گاهی وزش ملایم باد و در برخی از نقاط مه صبحگاهی و افزایش پوشش ابر از پدیده های غالب در سطح استان و روی دریا خواهد بود.

وی بیان کرد: دمای هوا نیز همچنان در استان بوشهر بالا گزارش شده به نحوی که خورموج برای دومین روز متوالی دمای ۴۹ درجه سانتیگراد تجربه کرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان، اهرم، عسلویه و جم نیز به ترتیب با ۴۸، ۴۷، ۴۴ و ۴۲ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین میزان دما را در سطح استان تجربه کردند.

مساعدی ادامه داد: در این مدت آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش ملایم باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: در این مدت جهت وزش باد متغیر به طور غالب جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر می‌رسد.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۱:۰۰ بامداد، جزر اول ساعت ۰۵:۴۰، مد دوم ساعت ۱۱:۵۰ و جزر دوم ساعت ۱۸:۵۰ خواهد بود.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
-
|
دوشنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۸
اگه مردم خودشون هم زیاد متوجه گرمتر شدن هوا نشن این مسئولان عزیز 24 ساعتی پنجاه مرتبه هی چک میکنن هی به مردم یادآوری میکنن... خب گرم شد که بشه باید خارک رطب ها چجوری برسن و ما کیلو 60 تومن بخریم و کوفت کنیم
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر